REKLAMAČNÝ PORIADOK

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatnenia reklamácie v súbislosti s poskytovaním služieb prostredníctvom platformy WebyZdarma.sk, ktorú prevádzkuje:

Obchodné meno: Erik Rajnoha
IČO: 54616981
Miesto podnikania: 91101 Trenčín, Martina Rázusa 1472/44
Číslo živnostenského registra: 350-50748
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj, Andreja Sládkoviča 11, 971 01 Prievidza 1, tn@soi.sk, www.soi.sk


1. Zodpovednosť za vady a reklamovateľé oblasti

Reklamáciu je možné uplatniť na tieto oblasti:

  • nefunkčnosť alebo nedostupnosť webstránky (z viny poskytovateľa)

  • technické chyby v kóde alebo vo vizuálnej funkčnosti

  • nedodanie webstránky v dohodnutom rozsahu

  • iné zjavne nefunkčné prvky, ktoré sú v kompetencii poskytovateľa

Za chyby spôsobené obsahom dodaným klientom (texty, logá, obrazové materiály, prístupy k externým systémom) poskytovateľ nezodpovedá.


2. Postup pri uplatnení reklamácie

  1. Klient zašle reklamáciu emailom na adresu uvedenú na webovej stránke www.webyzdarma.sk.

  2. Reklamácia musí obsahovať:

    • identifikáciu klienta

    • popis problému

    • prípadné prílohy (screenshoty, videá, odkazy)

  3. Poskytovateľ potvrdí prijatie reklamácie do 2 pracovných dní.

  4. Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.


3. Spôsob riešenia

Ak je reklamácia oprávnená, poskytovateľ zabezpečí bezplatnú nápravu chyby, úravu webstránky alebo inú formu kompenzácie na základe dohody s klientom. V prípade neopodstatnenej reklamácie bude klient o tom informovaný s odôvodnením.


4. Záverečné ustanovenia

Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom jeho zverejnenia. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmeny.

V Trenčíne, dňom zverejnenia dokumentu.